2010. március 25., csütörtök

1. fejezet

[ Edward szemszöge ]

Amikor Bella kilépett az ajtón,még hátranézett és mondott valamit Charlie-nak, de ez nem érdekelt különösebben, már alig vártam Bellát.
Amikor ideért beült a kocsiba és becsatolta magát.Egyszerűen gyönyörű volt!
-Mit csinálunk ma?-kérdezte.
-Arra gondoltam elmehetnénk valahová, például moziba...mit gondolsz?
-Persze, menjünk moziba,megnézhetnénk..hmmm..mit nézünk?
-A My valentine ? Az egy romantikus film.
-Még nem hallottam róla, de megnézhetjük, jó lehet.

*

-Nagyon jó film volt, neked is tetszett, ugye?
-Persze, de ülj be, indulunk.
-Jó, de hová megyünk?
-Elviszlek hozzánk, Alice már panaszkodott,hogy régen látott, meg beszélgetni szeretne veled.
-Ó, értem. De majd időben vigyél haza kérlek, mert Charlie még nem evett és megkért, hogy időben érjek haza.
Amint megérkeztünk Alice már az ajtóban állt és minket várt.
Beértünk a házba és mire észbekaptam Alice mát el is ment Bellával a szobájába, én pedig vártam, nem akartam bemenni...


Lehet,hogy rövid lett egy kicsit, de nem baj.. így sikerült és késsz, ha valaki elolvasta kérem írjon egy megjegyzést hogy hogy tetszett, igaz,itt még nincs semmi lényeges dolog, csak egy kis hétvégi program...
Mivel most már nincs időm a 2.fejezetet leírni ezért azt holnap kapjátok meg, ott már lesz egy kis esemény is ígérem.

1 megjegyzés:

  1. wááh Ronett.;DD tényleg rövid lett;DD a többiben legyen esemény is;D am alakul;DD ( L )

    VálaszTörlés