2010. március 27., szombat

3. fejezet

[ Rosalie szemszöge ]

Amint elmentek,mindenki erről kezdett beszélni az egész házban, nem tudom mi ütött Edwardba, de ettől a hírtől nagyon feszültnek tűnt és ez a holnapi esküvö dolog, mintha elment volna az esze.. fura volt ez az egész, nagyon el akarja venni Bellát feleségül, addig biztosan nem változtatja át, legalábbis ezt akarja...
-Rosalie, drágám - Emmett szakította félbe a gondolkodásomat - jól vagy?
-Igen,persze,miért ne lennék jól?
-Semmi, csak olyan furának tűntél.
-Nem, jól vagyok, nincs semmi baj, csak gondolkoztam.
-Rendben, gyere - intett a másik szoba felé Emmett.

*

-Szeretlek.- mondta Emmett az éjszaka után...
-Én is. Nem hallotad ezt? - kérdeztem.
-Mit?
-Ezt, mintha kopogtak volna.
-Rosalie, kopogtak is. Tessék?!
-Carlisle vagyok, bejöhetek?
-Pesze, gyere. Miért jöttél?
-Arra gondoltam, menjünk el vadászni ma, mit szóltok?
-Menjünk, persze..
-Rendbe, készüljetek, fél óra és indulunk!
-És ki marad itthon? - kérdeztem.
-Gondolom Edward,itt marad Bellával de a többiek jönnek, úgyis hétvége van.
-Oké,hamarosan lent leszünk Carlisle.


Igen, ez most nagyon rövid lett... majd a következő megint hosszabb lesz, ígérem. De nem tudok az összesbe olyan sokat írni... : D
Megjegyzést, megjegyzést ;D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése